14 stycznia 2015

Ahhh te wyjątkowe nazwy nowych modeli… ostatnio producenci raczej nie powalają nazwami. Opel ma Adama i Karła Karla, a Renault ni z gruchy ni z pietruchy wyskoczyło z nazwą Captur. Niby nazwa jak nazwa, może w innych krajach inaczej się kojarzy, ale mi średni pasuje. Koncern Renault zrobił sobie krzywdę, nie wiem czy był tam jakiś wewnętrzny korpo konkurs na nazwę tego modelu i przez przypadek wybrano nazwę zgłoszoną przez kreatywną panią z działu finansów. Dla mnie nazwa Renault Captur to lekka porażka.

Pomijając jednak nazwę w przypadku modelu Renault Captur, podoba mi się to auto ze względu na różne opcji konfiguracji. Widziałem na ulicy już kilka Capturów i każdy z nich wygląda nieco inaczej. Dlatego też uważam, że 70-cio letni dziadek skonfiguruje to auto pod siebie i tak samo będzie w stanie zrobić to pod siebie jego młody wnuk. I co najlepsze, to fakt że każdy z Capturów będzie wyglądać odpowiednio do swojego kierowcy.

Od kilku dni w telewizji emitowana jest reklama Renault Captur, która wpadła mi w oko. Oczywiście jak to najczęściej bywa, reklamy w wersji polskiej w Internecie nie uświadczysz, dlatego też zamieszczam reklamę w wersji obcojęzycznej.

Jest to wersja 30-sto sekundowa, chociaż wiem że istnieje też dłuższa 60-cio sekundowa, jednak oczywiście nie ma najmniejszych szans byśmy ją zobaczyli w telewizji, w polskim kinie to już prędzej.

Reklama Renault Captur podoba mi się, fajnie nakręcona i fajny pomysł z tą rybką. Reklama wprost skierowana do młodych ludzi cieszących się życiem, których oczywiście w polskich realiach pewnie w większości przypadków nie stać na zakup nowego auta 😉 Tak czy inaczej reklama zasługuje na dobrą czwórkę.

Aha… nie jest to pierwsza reklama modelu Captur, która wpadła mi w oko, w 2013 zamieściłem na blogu inną reklamę tego modelu, która wtedy przykuła moją uwagę wykorzystaną muzyką.

tagiTagi: , ,
comment 8 komentarzy »

Komentarze:

  1. chomikowa says:

    Autko wizualnie bardzo fajne (mój styl), ale za „renówkami” generalnie nie przepadam i mówię im stanowcze „NIE” 😉

  2. Ada says:

    Czy ktoś wie czyja jest piosenka w tle tej reklamy???
    Jest świetna!!!!!
    Ps.Chodzi mi o tą reklamę z rybką a nie o M83 Midnight City
    Bardzo dziękuje za ewentualna odpowiedz .

  3. Michał Jaraczewski says:

    @Ada niestety nie wiem co to za utwór, spróbuję coś wyszukać.

  4. Paweł says:

    Nie lubię Renault już tłumaczę dlaczego, ponieważ te samochody są tak jakoś dziwnie wykonane, że szczerze nie za bardzo estetycznie wyglądają. Już bardziej wolę kupić sobie Opla chociaqaż moim ideałem jest tuningowany Trabant pozdrawiam.

  5. Miałem okazję przejechać się Capturem. Ma świetne siedzenia. Naprawdę fantastyczne. I to tyle, jeśli chodzi o zalety – cała reszta jest beznadziejna, z twardym, niewygodnym zawieszeniem (gdzie się podziała ta cudna francuska miękkość?!) i dramatycznie złym silnikiem 0.9 tCe na czele. A szkoda, bo prezentuje się pociesznie. Inna rzecz, że crossovery w ogóle nie trafiają do mnie – za dużo sztucznie wymyślonej mody i marketingu, za mało praktycznych zalet.

  6. Michał Jaraczewski says:

    @Leniwiec: crossovery to taki trend, potrwa moim zdaniem kilka lat. Pamiętasz z 10-15-ście lat temu boom na auta rodzinne: Galaxy/Sharan/Alhambra, Zafira, Scenic? Teraz mało co się ich sprzedaje, gdyż wyparte zostały miejskimi SUVami. Dlatego też na przykład Opel w „Zafirze” kolejnej 4-tej generacji zrezygnuje zapewne z formuły typowego auta 7-mio osobowego i myślę, że dokona transformacji tego modelu.

  7. @Leniwiec: bo to bardzo sztuczne samochody są, tak jak i dużo rzeczy w naszym obecnym, codziennym życiu 🙂 Śmieję się tylko przez łzy, jak na parkingu widzę kobietę łamiąca się w Capturzastym (właśnie wymyśliłem kolejne określenie tej głupiej i niepraktycznej mody) tworze, zamiast kupić fajne Clio i nie mieć takich problemów. Ale cóż…

  8. Filip says:

    Bardzo fajnie zrealizowana reklama 🙂 Każdy samochód trzeba umieć odpowiednio zareklamować 🙂

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum