Archiwum 2015

2 grudnia 2015

Do salonów polskich dealerów Opla w pierwszy weekend listopada zawitał najnowszy model jakim jest Opel Astra V. To pierwszy model w gamie Opla, z którym łączy mnie aż tak duży ładunek emocjonalny. Związane jest to z tym, że w mojej dziesięcioletniej historii pracy w koncernie General Motors, to pierwszy model w którego pracach uczestniczyłem od […]

tagiTagi: , ,
comment 13 komentarzy »
23 listopada 2015

Dziś w moim mieście spadł pierwszy śnieg. To już więc ostatni dzwonek na wymianę opon z wersji letniej na zimową. Jest też mało popularna opcja opon całorocznych, no ale jak coś jest do wszystkiego to tak naprawdę może być do niczego. Tak czy inaczej temat opon budzi u mnie ostatnio sporo emocji z racji chińskiego […]

tagiTagi: , , , ,
comment 12 komentarzy »
15 listopada 2015

Zimy jeszcze nie ma, ale przyjdzie to pewne 😉 Jak co roku dylematy, kiedy zmienić opony, na jakie, czy lepsze zimówki, czy może całoroczne? Ja mam już wyrobione zdanie w tym temacie, a dodatkowo moje odczucia na temat zimówek zostały spotęgowane ostatnią sytuacją z odbiorem kolejnego auta w ramach leasingu. Zasady leasingu są proste, jedną […]

tagiTagi: , ,
comment 15 komentarzy »
31 października 2015

Jaki tu spokój nanana, nic się nie dzieje nanana…. tak na serio to dzieje się sporo, nawet za dużo sporo 😉 i to jest przyczyna tego, że ostatnio tu cicho. W sierpniu wpadłem w wir korpo obowiązków spowodowanych uruchomieniem nowych projektów. W Europie Opel Astra V, ale też mam na głowie sporo części, które dostarczane […]

tagiTagi: comment 7 komentarzy »
10 sierpnia 2015

5 sierpnia 2015 w gliwickich zakładach General Motors Manufacturing Poland zakończono produkcję modelu Opel Astra IV Hatchback w wersji pięciodrzwiowej. Pamiętam jak w 2009 roku uruchamialiśmy produkcję tego modelu opartego na platformie Global Compact. Dla mnie to jakby wczoraj, potem rok 2012… kurde to było zaledwie 3 lata temu przecież, to czas faceliftu. Pamiętam emocje i […]

tagiTagi: , , , ,
comment 37 komentarzy »
29 lipca 2015

Znowu podróże i znowu zaniedbałem bloga, a tymczasem w mediach ostro szumi o planach koncernu Jaguar  Land Rover (JLR) dotyczących budowy fabryki w Środkowowschodniej Europie. Wśród typowanych krajów, które ponoć znalazły się na tzw. „short liście” są Polska i Słowacja. Tak się składa, że dwa tygodnie temu byłem na południu Słowacji. Fajny kraj, w sklepie […]

tagiTagi: , , , ,
comment 20 komentarzy »
8 lipca 2015

Od pewnego czasu na polskim rynku można zaobserwować come back marki Seat. Czemu piszę come back, w sumie to chyba powinienem napisać comming out, gdyż samochody tej marki oferowane były od dawna, z bardzo różnym skutkiem, przez co marka Seat była dla mnie mało widoczna. Teraz należący do grupy Volkswagena Seat postanowił powalczyć o polskiego […]

tagiTagi:
comment 25 komentarzy »
2 czerwca 2015

Dziś dzień dziecka… Opel sprawił więc wszystkim niespodziankę i opublikował zdjęcia najnowszej Astry 5. A może to ktoś sprawił niespodziankę Oplowi, bo pierwsze fotki pojawiły się dziś wcześnie rano jako wyciek. Zastanawiam się więc na ile były wyciekiem, a na ile Opel obawiał się wycieku i opublikował press release’a, którego pewnie planował wypuścić na dniach. […]

tagiTagi: , ,
comment 36 komentarzy »
  • Popularne tagi

  • Archiwum