15 września 2014

Ostatnio w polskiej telewizji obrodziło dobrymi reklamami. Jedną z takich jest reklama nowej C Klasy.

Od razu dodam, że niespecjalnie jakoś jestem fanem Mercedesów. Kojarzą mi się raczej z autami typu opawagen. Czyli wąs, kapelusz i fru z zawrotną prędkością 40 km/h w niedziele do kościoła. Ale tu mam podobnie jak z marką BMW, do której z miesiąca na miesiąc nabieram coraz to większego przekonania. Wydaje mi się, że Mercedes podobnie stara się walczyć ze stereotypem. Ostatnie reklamy modelu CLS Shooting Brake, czy A Klasy, były naprawdę fajne. Teraz dołącza do nich reklama C klasy, która jakby kierowana w stronę klienta biznesowego.

Do tego wszystkiego duży plus za muzykę Faul&Wad Ad vs. Pnau „Changes”

tagiTagi: , ,
comment 15 komentarzy »

Komentarze:

  1. Tomek says:

    Odpowiedni klimat – utrzymany
    Świetne auto – jest
    Dobrana muzyka – jest

    Zgadzam się, fajnie to wszystko zaprezentowali, a odnośnie samochodu… no cóż, Mercedes i chyba nie trzeba nic więcej dodawać 😀

  2. Reklama, która podoba się oglądającemu nie zawsze jest dobra dla produktu w tym wypadku oglądający obejrzy to jako kolejną reklamę, ale w jego głowie zakotwiczy się myśl, że mercedes jest dla każdego. Czyli jednym słowem reklama jest moim zdaniem dobrze zrobiona

  3. tomek says:

    Super reklama,choć wole te Audi 🙂

  4. Tomek says:

    Ja tu widzę bardzo udany podświadomy przekaz- masz takiego Merca, wozisz ciekawych ludzi… w szczególności ciekawe koleżanki 😉

  5. KAROL says:

    Osobiście reklama mi się podoba 🙂 szczególnie motyw z koleżanką.. 😉

  6. Ewa says:

    Zgadza się, bardzo ciekawa opcja 😀 Generalnie też zwróciłem uwagę, że mamy ostatnio sporo ciekawych reklam. Rozwija się to w dobrą stronę.

  7. Michał Jaraczewski says:

    Motyw z koleżanką jest fajny, ale w sumie o takie koleżanki u mnie ciężko 😉

  8. Prawda jest taka, że Mercedes zawsze będzie kojarzony z samochodami luksusowymi, niedostępnymi dla przeciętnego Kowalskiego. Jedni są zakochani w samochodach tej marki, bo mogą sobie na nie pozwolić i korzystają z naprawdę fantastycznych samochodów, a innych nie stać na tego typu segment i chyba stąd te stereotypy się biorą.

  9. Dulian says:

    Jeżdżąc takim cudem na spotkaniach biznesowych ceny usług właściciela samochodu automatycznie idą w górę 🙂

  10. Max says:

    ta reklama w ogole nie oddaje klimatu i jakosci

  11. Beti says:

    ten model jest piękny !!! równie ciekawy jak i szybki jest nowy SUbaru Impreza Sti, zerknijcie tutaj: http://bit.ly/1CN0yN4

  12. rajzer says:

    krótka reklama w dobrym klimacie zdąży i przedstawić luksus i dotrzeć do swoich potencjalnych nabywców

  13. Radek says:

    super reklama, cóż ze stereotypem trudno walczyć, ale może się uda 🙂

  14. przepro says:

    Jakoś słaba ta reklama, ja to nigdy nie mogę się przekonać do mercedesów lecz musze przyznać żę to za dużą sume co teraz wychodzą nowe mercedesy robią duże wrażenie 🙂

  15. Jarek says:

    Mercedes… i co tu jeszcze dodać 😊 ? Połączenie klasyki z nowoczesnością. Nie wspominajac o jakości wykonania 😊. Jesli chodzi o minusy to jest tylko jeden, to cena 😊. Jeśli chodzi o reklamę to całkiem niezła. Zresztą czlowiek i tak zawsze skupia sie glównie na przedstawionym modelu. 😊

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum