5 lutego 2013

Dawno na blogu nie było żadnej reklamy. Ale to nie dlatego, że o żadnej nie chciało mi się napisać, ale zwyczajnie nie znalazłem ostatnimi czasy w telewizji żadnej reklamy wartej uwagi i poświęcenia jej kilku linijek tekstu na moim blogu. Myślałem więc że rok 2013 będzie nudny jednak kilka dni temu zobaczyłem w telewizji ten spot reklamujący nowy model Mercedes-Benz CLS Shooting Brake.

Spot dość przyjemny, prezentuje praktycznie przez połowę czasu trwania spotu sylwetkę nowego Shooting Brake’a, jednak brakuje mi tu trochę chociaż migawki i pokazania wnętrza.

Co mnie w tej reklamie trochę denerwuje i irytuje to muzyka, która od razu skojarzyła mi się z reklamą Cadbury’s z 2007 roku. Reklama Cadbury’s to jest niepowtarzalny spot, tak jak chociażby znane wszystkim lecące ulicą piłeczki Sony.

W mojej ocenie spot na mocne 4+, to kolejna udana produkcja reklamowa Mercedesa po reklamach A-Klasy.

Na koniec już mały pstryczek dla osób prowadzących polski fan page’a Mercedes-Benz na facebooku, jak ktoś grzecznie pyta to wypada odpowiedzieć na pytanie, a nie bezczelnie usuwać post i pozostawiać go bez odpowiedzi.

tagiTagi: , ,
comment 5 komentarzy »

Komentarze:

  1. MotoCentrum says:

    Mnie się osobiście nie podoba ani samochód, ani reklama, ale to kwestia gustu 😉 Jedyne czego nie można odmówić Mercedesowi SB to elegancji.

  2. Dobrze że sa różne gusty…bo mnie się autko bardzo podoba 😉

  3. bebe says:

    Co to za miasto, Miami?

  4. Marek says:

    O gustach się nie dyskutuje ale mi się podobało. Nie widziałem tego wcześniej.

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum