21 września 2012

Dawno nie publikowałem na blogu żadnej reklamy. To może dlatego, że w wakacje nie namierzyłem żadnej. We wrześniu widziałem dwie, pierwszą z nich jest reklama BMW, a drugą jest reklama Volvo V40.

Lubię reklamy Volvo, szczególnie podobała mi się reklama Volvo XC60 Ocean Race oraz seria reklam Volvo S60. Natomiast reklama modelu Volvo V40 jest taka średnia, niczym mnie nie ujmuje, nie zapadnie pewnie też w mojej pamięci.

Przed wczoraj będąc w delegacji na Słowacji widziałem na żywo Volvo V40 i bardzo przykuwało mój wzrok. Auto super się prezentowało, był zmierzch, ksenony, charakterystyczne światła z tyłu, po prostu miodzio. Dziwi więc trochę taki średni spot reklamowy. Czyżby szwedzki koncern ciął budżet na reklamę?

tagiTagi: , ,
comment 4 komentarze »

Komentarze:

  1. marcinko says:

    Obejrzałem minutę temu… i już zapomniałem. Średniawa taka. Ale samochód rzeczywiście dobrze się prezentuje.

  2. Michał Jaraczewski says:

    Otóż to…

  3. ania says:

    Auto super reklama rzeczywiście średnia.

  4. AutoParto says:

    „Czyżby szwedzki koncern ciął budżet na reklamę?” – myślę, że w przypadku reklamy duży budżet nie zawsze jest gwarancją sukcesu – i odwrotnie 😉 Brak koncepcji na tę reklamę, chyba to jest przyczyna… Nic specjalnego.

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum