22 stycznia 2012

Pamiętacie gdy kilka dni temu pisałem o reklamie modelu Audi Q3 i specjalnym dedykowanym kanale Audi Q3 na YouTubie? Teraz podobne rozwiązanie zastosowała Honda. W sieci pojawił się 15 sekundowy viral z psem – „Pomóż mi cieszyć się jazdą. Podążaj za Happy’m”. Kliknięcie w link otwiera dedykowany kanał Hondy Civic na YT.

Zastanawiam się czy inne marki także pójdą w podobnym kierunku jeśli chodzi o działania marketingowe. Czyżby dedykowane i niecodzienne kanały YouTube to trend w 2012 roku?

tagiTagi: ,
comment 2 komentarze »

Komentarze:

  1. iParts says:

    ten pies jest idealna opcja dla wszystkich, którzy chca sobie poprawić humor 😀

  2. HONdziarz says:

    a mnie interesuje co to za sympatyczna rasa psa?? Moze sie ktos wypowie??

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum