16 października 2011

Uwielbiam reklamy Volvo, pamiętam ubiegłoroczne spoty emitowane w telewizji zapowiadające nowe Volvo S60 oraz V60. Teraz w telewizji pojawiły się spot promujący samą imprezę Volvo Ocean Race oraz limitowaną edycję Volvo XC60 Ocean Race. W limitowanej serii Volvo XC60 Ocean Race Edition znajdziemy między innymi dwa unikalne kolory lakieru: Ocean Blue II oraz Electric Silver, nowy wzór 18-sto calowych felg, ciekawe wykończenie siedzeń oraz tapicerki bagażnika szwem krzyżykowym inspirowanym stylem marynarskim. Limitowana skórzana tapicerka dostępna w dwóch kolorach połączona z aluminiowymi wstawkami na drzwiach, schowku oraz konsoli centralnej.

Poniżej 60 sekundowy spot reklamowy Volvo XC60 Ocean Race Edition  w wersji polskiej.

Spot dynamiczny, z super ścieżką dźwiękową, idealnie zmontowany, jednym słowem majstersztyk. Nie nudny, bez zbędnych elementów, idealne połączenie reklamy samochodu oraz imprezy Volvo Ocean Race. Jedyna rzecz za którą zganiłbym Volvo Auto Polska, to że w polskiej TV pojawia się krótszy spot w wersji 30 sekundowej.

No i niech ktoś powie, że to co chińskie jest złe 😉 Miałem trochę wątpliwości co się stanie z marką Volvo po jej przejęciu przez chińskiego Geely. W przypadku Volvo wychodzi na to, że chińczycy się nie mieszają zbytnio do polityki firmy, finansują badanie, co w idealny sposób wykorzystuje Volvo.

tagiTagi: , ,
comment 7 komentarzy »

Komentarze:

  1. iParts says:

    co do ostatniego akapitu – mam takie samo zdanie. volvo pod opieką Geely rozwija swoje skrzydła, ale nie jest zdominowane przez chiński koncern. co nas oczywiście wszystkich cieszy;)

  2. Posiadam model z 2010r. ogólnie jestem bardzo zadowolony, myślałem o Q5, ale jak narazie nie żałuję.

  3. Michał Jaraczewski says:

    Czyli wszystko potwierdza, że jeśli deal jest sprytnie pomyślany, to nowy inwestor z krajów Azji wcale nie musi oznaczać czegoś złego.

  4. Parbrize says:

    co do ostatniego akapitu

    yeeeeee

  5. hiszpan says:

    Nie ma co, volvo się rozwija.

  6. moto says:

    Moim zdaniem pod zarządem Chińczyków Volvo się dobrze rozwija. Niestety bardzo mnie rozczarowała wiadomość, że zamiast nowego XC90 zrobiono kolejny nic nie zmieniający lifting.

  7. Michał Jaraczewski says:

    Jeszcze nie raz Volvo zaskoczy 😉

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum