26 września 2011

Od kilku dni w telewizji jest emitowana reklama modelu Alfa Romeo Giulietta.

Mam mieszane uczucia co do tej reklamy, z jednej strony video fajne, ale ten monolog momentami jest ni przypiął ni przyłatał. Chyba pisało to 4 różnych copyrighterów, z 4 różnych korpo, którzy nigdy ze sobą się nie spotkali.

Spot na tróje, więcej nie da rady.

tagiTagi: ,
comment 2 komentarze »

Komentarze:

  1. andi says:

    Włosi nie od dziś operują na emocjach i kobietach. Nie wiem jak teraz, ale na targach to mają więcej ciekawszych modelek niż aut. Dla jednych takie reklamy przemawiają, dla drugich reklamy tandemu Audi/VW, które często są wręcz genialne w swojej prostocie i gdyby nie podkład muzyczny mogłyby być zaliczone do niemego kina.
    Można tak lub tak. Taki styl. Ja wolę te mniej gadane, nad którymi czasami trzeba się zastanowić i pomyśleć. Takie preferują Niemcy.

  2. Michał Jaraczewski says:

    @andi: właśnie ja lubie mniej gadania i więcej pokazywania samochodu.

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum