16 lutego 2011

Wraz z premierą w polskich salonach Opla, modelu Astra IV Sports Tourer, w telewizji pojawił się spot reklamy promujący ten model. Spot dynamiczny, ciekawy jednak czegoś mi w nim brakuje. Pamiętacie reklamę Volvo V60 sprzed kilku dni? Tam jest ten pazur, tutaj jakoś go brakuje. Uważam, że lepiej byłoby gdyby marketingowcy z Opla skupili się trochę bardziej na pokazaniu czegoś fajnego, niżeli wymieniali w spocie opcje które są dostępne w Astrze IV ST.

Owszem, ktoś powie że trzeba pokazać atuty samochodu, ale to przecież każdy może sobie poczytać w broszurze reklamowej, w Internecie czy usłyszeć w salonie od sprzedawcy.

tagiTagi: , ,
comment 1 komentarz »

Komentarze:

  1. arat says:

    Mieszane uczucia wywołują u mnie wstawki z ludźmi. Dziwnie to połączenie, jakby na siłę próbowali zestawienia: super rodzinna zabawa + kombi = opel.
    Volvo wypada lepiej.

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum