7 lutego 2011

Dziś trochę nietypowy wpis, postanowiłem zebrać w jednym miejscu wszystkie motoryzacyjne reklamy, które zostały wyemitowane podczas tegorocznego finału SuperBowl (dla tych co nie widzą co to SuperBowl, to finał amerykańskiego futbolu, czyli to bieganie za piłką w kształcie jajka).

Spoty reklamowe kolejności alfabetycznej:
Audi – Release the Hounds

 

BMW Advanced Diesel – Changes

BMW X3 – Defying Logic

 

Bridgestone – Carma

Bridgestone – Reply All

 

Chevrolet – Glee Promo

Chevy – Bumblebee

Chevy Camaro – Miss Evelyn

Chevy Cruze – Misunderstanding

Chevy Silverado – Tommy

Chevy Volt – Discovery

Chrysler – Imported From Detroit

Hyundai Elantra – Deprogramming

Hyundai Elantra – Hypnotize

Hyundai Sonata Hybrid – Anachronistic City

Kia Optima – One Epic Ride

Mercedes-Benz – Welcome

Mini – Cram It in the Boot

Suzuki – Kizashi vs. Wicked Weather

Volkswagen – Black Beetle

Volkswagen – The Force

Jako ciekawostkę podam, że emisja 30 sekundowego spotu kosztowała 3 miliony dolarów, więc za 1 sekundę płacono 100 000 $ czyli blisko 300 000 zł 😉

tagiTagi: , , , , , , , , , , ,
comment 5 komentarzy »

Komentarze:

  1. toluk says:

    biorąc pod uwagę, że podobno sekunda reklamy kosztowała 100 tysi $ …

  2. Krasus says:

    Super Bowl to dla mnie niesamowita zagadka. Nie potrafię znaleźć w oglądaniu tego niczego dla siebie (próbowałem kilka razy), a Amerykanie robią wokół tego wielkie halo. A już pieniądze przy okazji reklam to… po prostu szaleństwo.

  3. Michał Jaraczewski says:

    @Krasus: wiesz u niech biegi za tym jajkiem to sport narodowy 😉 Mnożąć to razy populację w US, to daje to całkiem niezły wynik widzów przed telewizorami. Według danych z wikipedii 111 milionów amerykanów oglądało ten finał. Dla porównania średnia widownia Faktów w TVN to około 4.5 milionów widzów.

  4. andi says:

    Czyżby BMW chciało przekonać Amerykanów do diesla. Od lat robi to u nich VW. Coś w tym chyba jest. Green Car of the Year w 2009 otrzymała Jetta Clean Diesel, a w 2010 Audi A3 TDI. Teraz nowa Jetta pewnie podtrzyma trend – bodajże najlepiej sprzedający się europejski model za oceanem.

  5. Michał Jaraczewski says:

    @andi: ceny benzyny w USA rosną, nie każdy lubi auta elektryczne, więc diesel to jakaś alternatywa. Nie wiem jak w USA z CNG/LPG.

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum