10 listopada 2010

W Wielkiej Brytnii, Skoda rozpoczęła w tym tygodniu emisję dość ciekawej reklamy. Ciekawa reklama to moim zdaniem taka o której się sporo mówi. Reklama prezentuje model Fabia vRS i sposób jego powstawania. Oczywiście sposób powstawania należy traktować z przymrużeniem oka, ale niewątpliwie ktoś miał super pomysł.
Hasłem reklamy jest „Wykonana z ostrych materiałów” i reklama super oddaje to hasło.

Kampania reklamowa przewiduje emisję reklamy również w Internecie w mediach społecznościowych: YouTube, facebook. Dodatkowo Skoda przygotowała ciekawy konkurs, w którym do wygrania są dwa samochody: Skoda Fabia i Skoda Fabia vRS.

Szkoda, że akcja obejmuje swoim zasięgiem jedynie Wielką Brytanie, ale może kiedyś doczekamy się podobnej akcji w Polsce.

tagiTagi: , , ,
comment 2 komentarze »

Komentarze:

  1. andi says:

    Reklama musi utkwić w pamięci. Reklama musi być nawet prowokująca – Audi w Maranello, albo wręcz zakazana jak reklama np. nowego Golfa w Anglii http://moto.pl/MotoPL/10,91005,6461218,Zakazana_reklama_Golfa.html
    Liczy się do tego puenta – mało gadki, sporo treści. Trzeba przemyśleć o co chodziło. Jednak trzeba mieć odpowiedniego odbiorcę. W US chyba takie reklamy nie przejdą.

  2. Michał Jaraczewski says:

    Spot Golfa znam, ciekawy zapadający w pamięć.
    W US wiele rzeczy nie przechodzi i tam to jest inny świat. Tam 90% ludzi idąc w dany dzień po auto do salonu, wraca tym autem do domu. Ludzie kupują to co stoi na placu, a zamówienia indywidualne są mało popularne. Zresztą ich salony wyglądają całkiem inaczej.

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum