22 września 2010

Blisko dwa tygodnie temu miała miejsce polska premiera nowego Opla Meriva II. Samochód jest nietypowy głównie ze względu na odwrotny kierunek otwierania tylnych drzwi. Jestem ciekaw czy to rozwiązanie jest praktyczne i czy sprawdzi się np.: podczas otwierania tylnych drzwi na zatłoczonych parkingach pod hipermarketami.

Dziś zdobyłem polską wersje spotu reklamowego nowej Merivy, który od kilku dni jest emitowany w polskiej telewizji.

Spot fajny, podoba mi się jedynie to hasło „Weź świat w objęcia” jakoś takie trochę mało przekonywujące.

Nowy Opel Meriva II jest już dostępny u polskich dealerów marki Opel, ceny zaczynają się od 53 950 zł za podstawową wersję Enjoy z silnikiem benzynowym 1.4l Twinport Ecotec o mocy 100 KM. Najdroższa wersja Cosmo z trubodoładowanym silnikiem diesla 1.7 l CDTI Ecotec o mocy 130 KM to koszt 86 300 zł. Nowy Opel Meriva nie jest oferowany w wersji Sport i to chyba dobrze bo albo ktoś szuka auta sportowego auto rodzinnego vana.

tagiTagi: , ,
comment 1 komentarz »

Komentarze:

  1. andi says:

    Czy praktyczny to wyjdzie w praniu. Na pewno coś oryginalnego w obecnych czasach. To jest pomysł na przekonanie potencjalnych klientów np. nowego Tourana, czy Picasso, że Meriva jest inna. Jak to przekona to będzie ok, jak nie to klapa. W takich autach oczekuje się głównie funkcjonalności. Taki konkurencyjny Touran dąży o max. funkcjonalności w każdej części i takie drzwi Merivy są jak wóz-przewóz. Ryzykowne, ale może…

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum