5 lipca 2010

Koncern Red Bull słynie ze sponsoringu nietypowych, ekstremalnych sportów. Marka Red Bull obecna jest w skokach narciarskich, w zawodach akrobacji samolotowych Air Race, w wyścigach Nascar, w Formule 1, w zawodach akrobacji motocyklowych Red Bull X-Fighters, w rajdzie Dakar i wielu innych. Red Bull jest tam gdzie są emocje i gdzie dzieje się coś nietypowego co przykuwa uwagę żądnych adrenaliny widzów.

Tak samo jest i z akcjami reklamowymi Red Bulla, są nietypowe, skupiają uwagę wielu osób i wiele też się o nich mówi. Kilka dni temu Red Bull przeprowadził nietypową akcje na ulicach jednych z dwóch największych miast na świecie.

Na nowojorskim Times Square, ekipa z Red Bulla zorganizowała nietypowy event wymiany opon w samochodzie wyścigowym serii Nascar kierowanym przez Briana Vickersa.

W Londynie przy ulicy Downing Street, która jest siedzibą premiera i kanclerz skarbu Wielkiej Brytnii, koncern Red Bull zorganizował nietypową akcję. Na ulicy mechanicy ze stajni Red Bulla postanowili zorganizować pit stop i wymienić ogumienie w bolidzie formuły 1, za kierownica którego zasiadł Mark Webber. Akcja bardzo nietypowa, pewnie wywołała zdumienie na twarzach londyńczyków oraz turystów odwiedzających stolicę Anglii.

Ciekaw jestem czy też do innych stolic zawita ekipa Red Bulla z nietypowymi eventami.

A dla przypomnienia, w najbliższy weekend wyścig formuły 1 na torze Silverstone.

tagiTagi: , , , ,
comment Brak komentarzy »

Brak komentarzy, dodaj swój:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum