14 maja 2010

Ostatnimi czasy obserwuję w telewizji wysyp reklam motoryzacyjnych. Reklamuje się między innymi Ford, Mazda, Opel, BWM, Jaguar, Peugeot. Wiele w z tych reklam już zamieściłem na blogu, dziś kolej na spot reklamowy marki Hyundai – „Prawo do jazdy dla wszystkich„.

Reklama zachęca do odwiedzin u dealerów marki Hyundai i odbycia jazdy testowej, z tą uwagą że jazdy odbywają się 7 dni w tygodniu. Patrząc na godziny pracy salonów to mało które są otwarte w niedziele. Czy spot przekona polaków aby po niedzielnej mszy, a przed niedzielnym obiadem  udać się do salonu na jazdę testową? Tego nie wiem, ale sam spot jest dość przyjemny i na końcu pojawia się w nim celebryta  Tomasz Karolak.

Zastanawia mnie tylko czemu Fiat nie sięgnął w swoich reklamach po Karolaka, który jest rozpoznawalny pewnie głównie dzięki głównej roli w serialu „39 i pół„, gdzie jeździł starym wysłużonym Fiatem 125p. o ciekawie brzmiącym imieniu Kazik 😉  Oczami wyobraźni widzę Karolaka w skórzanej kurtce, jeansach i czerwonej bluzie z kapturem, jak wsiada do czarnej 500-tki z charakterystycznym płomieniem na masce i po bokach i mówi „Kazik, coś tak zmalał”. Albo w przypadku Fiata Bravo, „Kazik aleś się odpicował” 😉

tagiTagi: , ,
comment 2 komentarze »

Komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na przekazanie hasłem i obrazem: każdy może przyjść do nas i się przejechać. Poza tym podoba mi się motyw zmieniania aktorów w odniesieniu do scenek np. pani włącza nawiew po to by po chwili pan go wyłączył.

    Ogólnie fajny zabieg marketingowy.

    P.S. dlaczego Fiat nie sięgnął po p.Karolaka?
    Myślę że marka nie chce kojarzyć się ze starymi Fiatami typu maluch, które jak wiadomo często się psuły.

    Pozdrawiam, Agata Wiśniewska-Zaleska

  2. Michał Jaraczewski says:

    @Agata, widzę że mamy podobne zdanie o tej reklamie. Zmiana aktorów jest fajna, ale zwróć uwagę na zachowanie Pana handlowca z Hyundaia w 19 sekundzie 😉

    A co do Fiata, hmmm może coś jest w tym co piszesz. Ale co za różnica czy Fiat czy Maluch, Fiaty nadal się psują 😉

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum