26 marca 2010

W zeszły weekend w polskich salonach Toyoty miała miejsce premiera Toyoty Auris po face liftingu. O zmianach i odświeżeniu wizerunku Aurisa pisałem w jednym ze swoich wpisów.

Dni otwarte Toyota reklamowała dość dziwnymi spotem, codziennie emitowany był spot który odliczał dni do premiery. Ale spot był nijaki, taki bez polotu, chyba tak jak i inne obecne reklamy Toyoty. Szare, nudne, bez życia.

Wczoraj namierzyłem na TVN24 reklamę Aurisa po face-liftingu.

Gdyby kogoś interesowało to muzyka wykorzystana w tej reklamie to: Jorge Ben – „Take It Easy My Brother Charles”

tagiTagi: , ,
comment 2 komentarze »

Komentarze:

  1. mono says:

    Był cały cykl tych reklam. Niezłe.

    http://lewympasem.pl/

  2. slavc79 says:

    Muszę się jeszcze przyjrzeć, ale chyba „jedynka” była ładniejsza.

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum