25 sierpnia 2009

Od pewnego czasu obserwuję poczytania Maćka Budzicha w związku z prowadzonym przez niego projektem MediaCar. Pamiętam, że na początku akcji Maciek celował w samochód klasy SUV (Volvo XC90, Mitsubishi Outlander). Potem MediaFun dostał samochód do testów Peugeota 308CC, nakręcił w nim video wywiad, zrobił podsumowanie i teraz nie wiem czy na tym koniec akcji czy może Maćkowi nadal będzie dane cieszyć się i w dalszym ciągu używać Peugeot’a? Z wpisu „Pudelek od kuchni” wyczytałem, że Maciek miał możliwość testowania tego samochodu przez kilka dni. Zastanawiam się teraz co dalej z projektem MediaCar?

Maćka Budzicha bardzo szanuję, mimo iż nie spotkałem go nigdy osobiście od dość dawna śledzę jego działania, które opisuje na swoim blogu poświęconym mediom. Gdy po sponsoringu jego bloga przez firmę Agito.pl przeczytałem o pomyśle Maćka na MediaCar od razu pomyślałem sobie: „fajnie by było gdyby ten projekt wypalił”. Kibicuje takim projektom jak MediaCar, ale czasy są ciężkie, z powodu kryzysu zapewne większość potencjalnych sponsorów próbuje ciąć koszty jak tylko może.

Ale dość już o Maćku i jego projekcie, chciałbym odnieść się teraz do hasła „Peugeot 308CC – samochód blogosfery”, które znalazłem na autokult.pl Nie oceniam samochodu, nie jeździłem tym modelem, zresztą Peugeot ze swoją stylistyką średnio trafia w moje gusta, by nie powiedzieć że wcale. Co mnie zastanawia to samo hasło „Peugeot 308CC – samochód blogosfery”. Dla mnie oznacza ono, że Peugeot 308CC to samochód blogosfery, ale zastanawia mnie w jakim kontekście? Czy 308CC to najbardziej popularne auto wśród blogerów? Których? Wszystkich, wąskiej garstki czy może tych najbardziej popularnych w Polsce – MediaFun, Kominek?

Sam pomysł firmy Peugeot, że postanowiła włączyć się do pomysłu Maćka jest godny pochwały. Wiadomo, że Peugeot chce też coś na tym ugrać ale trochę nie podoba mi się sposób w jaki to robi. Chociaż tutaj nie mam pewności, czy hasło było narzucone przez firmę Peugeot, czy może autokult.pl sam wpadł na taki slogan.
Ciekaw jestem czy na przykład nie dałoby się zrobić sondy wśród polskich blogerów na temat używanej obecnie marki samochodu. Jaki byłby wynik? Może okazałoby się, że to Fiat lub Opel są najpopularniejszą marką blogosfery?

tagiTagi: , , , , ,
comment 7 komentarzy »

Komentarze:

  1. Blogomotive says:

    Sprytny ten marketing Peugeota. Inni producenci powinni sobie pluć w twarz. Audi już 1,5 roku temu mogło się takim tytułem mianować (http://www.blogomotive.pl/index.php/2008/02/12/109-audi-dominator8/) nie mówiąc o zeszłorocznym zwycięzcy – Passacie (http://www.blogomotive.pl/index.php/2009/02/16/145-passat-wszechmogacy/).

  2. mediafun says:

    ponieważ tylko na chwilę mam dostęp do sieci (wakacje) to szerszy komentarz odłożę na powrót… odnośnie hasła – to chyba pomysł autokultu, nic o nim nie wiedziałem ani nie ustalałem ani z agencją ani z peugotem takiego hasła. Czy to dobre hasło? Myślę, że takie sobie, za dużo po kilku przejazdach wozem przez dwóch blogerów 🙂 ale z drugiej strony nikt nie narzucał odgórnie takich haseł, więc zdarzają się lepsze, gorsze, mniej lub bardziej przemyślane.

    ps. Na wakacje pojechałem swoim Oplem, Peugeot 308 CC już oddany 🙁

  3. Michał Jaraczewski says:

    Opel jest mi trochę bliższy niżeli Peugeot 😉
    Co do hasła to już teraz trochę więcej wiem. W takim razie chłopaki z autokult.pl zbyt pofantazjowali tworząc banerek reklamowy 🙂 Ciekawe czy oni mieli jakieś ustalenia z Peugeotem czy też nie?

  4. łukasz says:

    może hasło odnosi się do ogólnej niechęci reszty producentów do podobnych akcji?

  5. Michał Jaraczewski says:

    Tutaj to o zdanie trzeba by zapytać Maćka. Ciekaw jestem czy jakiś inny koncern motoryzacyjny zgłosił się do niego odnośnie projektu MediaCar.

  6. łukasz says:

    No ja Ci to mogę powiedzieć, bo akcja z 308 cc jest przedłużeniem poprzedniej http://wiadomosci.mediarun.pl/news/32637,Peugeot_kontynuuje_wspolprace_z_Blomedia,tagi,group2
    Dla producentów to za dużo pracy i wielka niewiadoma co do wyników. No i mierzyć się nie da tego poprawnie.

  7. Michał Jaraczewski says:

    Szkoda, że inni producenci się nie dołączyli do tej akcji.

Napisz swój komentarz:

Twoje imię / nick (wymagane):

Twój adres email (wymagane):

Adres strony www (opcjonalne):


Treść komentarza (wymagane):

  • Popularne tagi

  • Archiwum